OnLog logo

Onlog support

Support binder kundene og oss sammen til å blir bedre. Support er derfor en viktig avtale vi tilbyr.

Onlog har egen supportavdeling for direkte kontakt via telefon eller mail fra 07:00 til 17:00. Også etter dette samt i helger etter avtale.

Alle databevegelser loggføres og supportavdelingen bruker disse for å finne løsning for innrapporterte utfordringer.

Som alle vet skjer uventede ting og derfor er support en viktig avtale vi tilbyr våre kunder.

Når trådløst nett har vært nede etter tordenvær, eller skrivere slutter å skrive ut? Vi er tilgjengelige!

Vi er alltid klare for å hjelpe dere når det trengs, men vi har også en pro-aktiv support tjeneste. D.v.s at vi får mail i forkant hvis det er noe feil med en av våre funksjoner. Med dette ligger vi alltid litt i forkant og kan se på problemet straks det dukker opp. Vi vet også hva saken gjelder i det dere melder inn problemet.

I over 90 prosent av tilfellene er feilmeldingen løst før det oppdages av kunden.

Vi har support-samvittighet!

For Support ta kontakt med oss her.

E-post: support@onlog.no Telefon: 90515007